Vicutie!

Petit cadeau ! Ça sera des mots en guise de poème hihi ! Je vais le faire en anglais avant que l’on me frappe…
My English is terrible by the way...

It may be that the world hurts you, makes you aware of the fact that not everything is rosy. But you are an exception to this rule!

A star so twinkling that one could equate nights with days. A heart so pure and affectionate that a single beat would be enough to cure the ills of others. A soul so lovable, like a guardian angel who came to us her blessing. Your path is hardly a winding dusty alley but rather a golden red carpet on which a large number of people would like to stand, all to get to know you.

I still don’t know how lucky I was to be one of these people but my nights light up, my anxiety dissipates, the pain flees and the pleasure sets in! You are adorable, too cute, loved by all and even if this is not the case for some, know that your smile and your joy revive love and hope!

I dedicate these words to you because you are great and even if I struggle to express your greatness in the form of texts, know that your goodness is infinite!

You’re a bomb~ Yes, I weigh my words.


Il se peut que le monde te fasse du mal, te fasse prendre conscience du fait que tout n’est pas rose. Mais tu fais exception à cette règle !

Une étoile si scintillante que l’on pourrait assimiler les nuits aux jours. Un cœur si pur et affectueux qu’un seul battement suffirait à curer les maux d’autrui. Une âme si aimable, telle une ange gardienne venue nous parvenir sa bénédiction. Ton chemin n’est guère une allée poussiéreuse sinueuse mais plutôt un tapis rouge dorée sur lequel un grand nombre de personne aimerait se placer, tout cela pour faire ta connaissance.

Je ne sais toujours pas comment j’eus la chance d’être une de ces personnes mais mes nuits s’illuminent, mon anxiété se dissipe, la douleur fuit et le plaisir s’installe ! T’es adorable, trop chou, aimée de toutes et de tous et même si tel n’est pas le cas pour certain, saches que ton sourire et ta joie de vivre ravivent l’amour et l’espoir !

Je te dédie ces mots car tu es formidable et même si je peine à exprimer ta grandeur sous forme de textes, saches que ta bonté est infinie !

T’es une bombe~ Oui, je pèse mes mots.
Je t’aime ! :heart:

Stella~ xo

6 Likes

You have a wonderous way with words stella

3 Likes

Imma make a poem about this poem tomorrow cause imma watch a show and eat an entire tub of ice cream while crying in the bathtub

1 Like
English. I'm starting to think I don't know how to speak English.

Often, I sometimes feel lost ;
A smile that long ago shone, unfortunately, without its light
A sad mirth on the corner of my lips, I greet you,
And like a magician, you renew everything that had disappeared from my hands.

I was leading a theater. Perpetual actress,
I tried staying loyal to the ideals of my eternal audience.
And suddenly you enter the stage. The curtains close. The show is over.
The crowd shows anger, but it is late. I look at you, and I laugh.

I laugh. No mask, no make up, I am cured.
No camouflage, I can finally taste freedom, I breathe it, I shout !
Some would even say that I’m living.

Sometimes, I often feel loved ;
A smile that long ago died, slowly, is shone light upon again.
And like a sincere friend, I love you too.

Because you always come back… And because I’m happy every time you come back

Souvent, il m’arrive parfois de me sentir perdue ;
Un sourire qui jadis brillait, hélas, de sa lumière, dépourvu.
Une allégresse triste au coin des lèvres, je te salue,
Et comme une magicienne, tu fais renaître ce qui m’était disparu.

Je menais un théatre. Actrice perpétuelle,
J’essayais d’être fidèle à l’idéal des spectateurs éternels.
Et soudain tu entres en scène. Les rideaux se ferment. Le spectacle est fini.
La foule s’énerve, mais il est tard. Je te regarde, et je ris.

Je ris. Sans masque, sans maquillage, je suis guérie.
Sans camouflage, je goûte enfin la liberté, je la respire, j’en crie !
Certains diraient même que je vis.

Parfois, il m’arrive souvent de me sentir aimée ;
Un sourire qui jadis mourait, lentement, se voit rallumer
Et comme une amie sincère, je t’aime aussi.

Parce que tu reviens toujours… Et parce que je suis heureuse à chaque fois que tu reviens…

There is so much more I want to convey, but it’s 4am and both my French and my English are terrible.
Insomma, ti voglio bene, e sei una bomba <3

3 Likes

No you :heart:

3 Likes

une fois j’ai eu une coupe de fruits mais je l’ai laissé tomber alors j’ai pleuré et je me suis dit “mec je dois jouer avec mon bop it”

poopers de woolwars vous ne pouvez pas l’arrêter. J’aime ces bulles sur les sodas parce que je peux les faire éclater.

Je suis comme un poisson parce que je fais un flop, parfois je veux m’arrêter, puis je me rends compte que je suis amoureux d’une vadrouille.

Poopers de woolwars sur le dessus

Summary

i once had a fruit cup but then i dropped it so i cryed and i was like “man i gotta play with my bop it”

woolwars poopers you cant stop it. i love those bubbles on sodas because i can pop it.

im like a fish because i also flop, sometimes i want to stop, then i realise im in love with a mop.

woolwars poopers on top

1 Like

balls day 21

2 Likes